The Challenges

Igorov prvi zahtev bio je da osnovu gradi na Hondi CX500. Karl je smatrao da će Moto Guzzi biti bolja opcija, ali Kevin se držao svojeg mišljenja. Nabavljen je CX500 Sport sa 30.000 milja na satu.

Stefan je Hondu uvezao u radionicu i počeo je uklanjati sa Igorovim idejama. Ali kad ga je ogulio do golog okvira, stvari su bile mnogo jasnije. „Ne postoje reči za opis okvira“, kaže on. „To je suprotnost dizajnu.“ Ne ostavljajući ništa osim stuba upravljača,

Stefan je obnovio ceo okvir ispočetka, sa daleko pogodnijim i uzbudljivijim linijama. Ponovni rad je uključivao i Ohlins-ovu mono-šok prepravku sa zadnje strane. Prednje viljuške su od Triumph Speed Triple, montirane preko skupa prilagođenih, trostrukih stezaljki rezanih vodenim mlazom.

Sve što je ostalo od originalnog CX500 su točkovi i motor. OHV V-blizanac zasipao se mešavinom sirovih, poliranih i obojenih završnih obrada, a Igor je umesto snopova brzina dobijo vazduhoplov.

Inače prethodni točkovi su polirani i sada nekako odgovaraju revidiranom CX-u. Postoji i dvostruki raspored kočionih diskova napred (pozajmljen od BMV-a) kako bi se motocikl brže zaustavio.

Project Information

Emergency pick-up service available 24 / 7. Please call us+84 1234 588 888