The Challenges

Ovaj motocikl, netaknut našim rukama, došao je u našu radnju kao umorni i zanemareni ’96 Ducati 900 SS / SP (sportska proizvodnja), sa dosadno dosadnim belim lakom. U MotoBruderu volimo da radimo na Hondas & yamaha iz 70-ih, ali porast potražnje je doveo do toga da je cena ovih bicikala znatno porasla otkad smo započeli ovaj posao pre više godina. Tako rečeno, osetili smo potrebu da iskočimo iz svoje zone komfora i protivno strujama glavnog toka. Pronašli smo ovaj bicikl na mreži s nekoliko ogrebotina, nedostajućim dnom, podmlađenim ožičenjima i gore navedenim groznim poslom za belu boju; nekoliko manjih nedostataka lako je previdjeti činjenica da je motor stvarno i dobro vozio. Motor je bio jak, s tim da je jedini pravi nedostatak bicikla bio njegov grozan nedostatak vizuelne privlačnosti. Srećom, ovaj bicikl je bio jeftin – daleko jeftiniji od Honde CB750 koju smo tada našli na mreži – i nakon što smo se sa prodavcem dogovorili o ceni, motor je isporučen i spreman za skidanje. Generalno gledano, tu će početi zabava, ali zbog povećanja porudžbina kupaca i nedostatka inspiracije koju je proizvela modernija (i zloslutno – ružna) prirodna gradnja ovog projekta, ovaj projekat je zaleteo za prepravku skoro godinu.

Scramblers & Trackers, predmet naših najnovijih gradnji, stekli su sve veću popularnost u prošloj godini do te mere da su čak i veliki proizvođači vremena (npr. Ducati, Moto Guzzi i BMV) ušli u hipete sa fabričkim modelima u ovim modelima. stilova. Ova eskalacija uzrokovala je da se vratimo u svoje stilske korene, tj. U britanske kafe trkače u stilu stare škole. Kafe rejsing se prvi put pojavio u 50-ima sa trkom u vidu, tako da je sportski motori iz 90-ih sa fabričkim trkačkim specifikacijama bio savršeno mesto za početak

Project Information

Emergency pick-up service available 24 / 7. Please call us+84 1234 588 888