The Challenges
Kada je sav taj Cafe Racer posao započeo pedesetih, uobičajena praksa među graditeljima bila je presađivanje motora velike snage u najbolje okvire za upravljanje. Tada su proizvođači motocikala imali različite dizajnerske snage pa bi ih domaći proizvođači mogli koristiti uz pomoć mešanja vlastitih kafe-kafe-kafea. Danas su stvari malo drugačije. Većina motocikala nudi odličnu upravljivost i puno snage, rezultat 50+ godina razvoja dizajna. Aseem Singh Pavar iz Carine Inline 3 u indijskom Chandigarhu ima duboku ljubav prema Roial Enfield inženjeringu. Kada je reč o izgradnji modernog Cafe Racera zasnovanog na Enfield motoru, svoju je inspiraciju uzeo iz knjiga o istoriji kafe trkača. „Izgradnja motocikala je verovatno jedino u čemu sam dobar.“ priznaje Aseem. „FS350, moj prvi prilagođeni motocikl, bio je veliki hit u indijskom motociklu po meri. Sadržao je Iamaha RD350 motor ubačen u šasiju KTM Duke. Nakon rada na tom okviru, sledeći logični korak za mene je bio da radim delta kutiju Roial Enfield. Zato sam pitao svog prijatelja Pritam da uradi idejni nacrt moje ideje. Nakon što sam video renderiranje, uverio sam se da bez obzira na sve, napravim ovaj bicikl! Roial Enfield je legenda Indije i zaslužila je moderniju postavu šasije “. „Takmičenje„ Bike Build Off “za 2016. godinu India Bike-a bilo je savršena motivacija da završim bicikl. Trebalo mi je skoro 9 meseci da završim svoj FS350, ali imao sam samo 2,5 meseca da ga ovaj završim. Sreća je bila moja strana kad sam nabavio šasiju Iamaha R15. Nažalost, pronalazak motora bio je mnogo teži zadatak. “  

Project Information

Emergency pick-up service available 24 / 7. Please call us+84 1234 588 888