Čini se da privlačnost časne Honde GL500 ne propada, svake nedelje se čamac gura dalje i dalje u prilagođene vode. Ali postoji nekoliko delova CKS-a koji često izgledaju pomalo nespretno, posebno zadnji podokvir. Zakrivljeni stražnji trokut i podignut repni dio iznad nosača dvostrukog udara mogu nalikovati na dobro izrađenu kočničku kočnicu, uprkos očiglednoj majstorskoj izradi drugde na konstrukciji. GL500, ili Silverving, bio je Hondin pokušaj da uvuče Harleiiste sa ukusom šampanjaca i novcem Pabst-a u svoju domenu krstarenja. Kao rezultat toga, Hondini dizajneri morali su da razviju potencijal da GL nosi dva elastična Amerikanca u struku i pribor koji je povezan sa krstarenjem iz 1980-ih. Naime ogromni ekrani na vratima ambalaže, raskošna sedišta za kralja i kraljice, nadstrešnice, prtljag i naravno auto radio. Potonji su uvek bili korisni kada su udarali vriskove blizanaca od 500cc koji pokušavaju da vuku pola tone autoputa. Oslanjali su se na konfiguraciju ogibljenja Pro-Link, u osnovi monošok, kako bi sprečili da celokupna partija ne krene dalje. Za prilagođenog graditelja ovaj set možda neće izazvati nostalgični plamen, ali znatno olakšava dizajniranje kafe trkača sa čistim zadnjim krajem. Momci iz Mokka Cicles-a iz Mađarske još nisu završili ovo kolo 1982. kada su stigli u Bike Shed London prošlog leta, ali nakon zime dugih večeri „Ptičica“ je spremna za letenje.